49 firm w finale Konkursu „Teraz Polska”. Laureatów poznamy 9 czerwca
Zakończyły się oceny eksperckie zgłoszeń do tegorocznej 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Branżowe Komisje Ekspertów, po przeprowadzeniu ocen jakości, zdecydowały o zakwalifikowaniu do ścisłego finału Konkursu 49 firm. O zdobycie Godła „Teraz Polska” ubiegały się: 24 produkty, 20 usług i 5 innowacji. 6 maja odbyło się posiedzenie Kapituły i rozstrzygnięcie Konkursu w formie wideokonferencji. Laureatów poznamy 9 czerwca podczas gali w Pałacu Prezydenckim w Warszawie.
Godło „Teraz Polska” należy do najefektywniejszych znaków promocyjnych. Od ponad 30 lat pomaga Polakom w podejmowaniu decyzji zakupowych. Według badań konsumenckich ponad 70% respondentów uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką jakością, są nowoczesne oraz posiadają atut krajowego pochodzenia.
Pandemia nie osłabiła silnej pozycji Godła, a wręcz przeciwnie. Mimo że konsumenci zwracają większą uwagę na cenę, to jednak nadal kluczowymi czynnikami decydującymi o zakupie są jakość i polskie pochodzenie. Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wśród konsumentów wspomaga działania promocyjne i budowanie marki laureatów Konkursu, a także wzbudza zaufanie do przedsiębiorstwa wśród kontrahentów i partnerów biznesowych.
Krakowska Kongregacja Kupiecka, jako założyciel Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, aktywnie uczestniczy w pracach organów Fundacji i wspiera realizację jej celów statutowych.